I. Informacje OGÓLNE
- Sklep internetowy ”nazwa”.pl (Sprzedawca) prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży. Właścicielem sklepu jest ZM Group Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie , ul. 55. Pułku Piechoty 34, wpisany do KRS Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, NIP: 6972377988, Regon: 386704934
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.zm-group.pl
- Wszelkie treści jak i zapisy niniejszego regulaminu są objęte ochroną prawami autorskimi i stanowią własność ZM GROUP Sp. z o.o. Kopiowanie, rozpowszechnianie i jakiekolwiek wykorzystanie bez zgody autora są zabronione.
II. OFERTA
- Produkty, które ZM GROUP Sp. z o.o. prezentuje na stronie sklepu, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art.71 kodeksu cywilnego. ZM GROUP Sp. z o.o. zobowiązuje się, że prezentowane produkty będą dostarczone bez wad oraz dokłada wszelkich starań, aby prezentowane dostępności towarów, opisy i zdjęcia przedstawione na stronie rzetelnie odwzorowywały wygląd produktów, jednakże mają one jedynie charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od towarów dostarczanych przez producentów jak i faktyczną dostępnością towarów.
- Wszystkie prezentowane ceny towarów są proponowanymi cenami brutto (zawierają podatek VAT), podane są w złotych polskich. Cena staje się wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie lub na adres e-mail wskazany w Zamówieniu i ma możliwość wyboru między: zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
III. ZAMÓWIENIE I ZAPŁATA
- Zamówienia ze sklepu „nazwa”.pl można składać na 2 sposoby:
- poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie www.zm-group.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu 517275697 lub 669324335 w godzinach pracy sklepu, czyli między 9:00, a 17:00.
Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- Kupujący zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do celów zawarcia umowy zakupu i realizacji umowy zgodnie z formularzem zamówienia. Do każdej przesyłki dołączony zostaje dokument zakupu towaru/towarów.
- Sprzedawca wystawia faktury VAT imienne dla klientów detalicznych lub dla firm co wiąże się z podaniem danych firmy: nazwa, adres oraz nr NIP. Dokument sprzedaży wysyłany jest wraz z przesyłką i/lub w formie elektronicznej na podany przy rejestracji konta lub zakupie adres mail.
- Zamówione towary dostarczane są na adres podany w formularzu zamówienia lub przygotowane do odbioru osobistego. Sposób dostawy/odbioru jest zgodny z wybraną/wskazaną przez Klienta formą wskazaną na zamówieniu.
- Koszty wysyłki zależą od rodzaju oraz wagi towaru. W przypadku zamówienia kilku produktów, łączna cena zamówienia podana jest po wybraniu opcji dostawy w podsumowaniu formularza zamówienia.
- Zapłaty za towar dokonać można zgodnie z formami płatności udostępnianymi aktualnie na sklepie i widocznymi przy podsumowaniu formularza zamówienia.
- Akceptowane formy płatności to:
- przelewem na numer konta bankowego:
Numer konta bankowego dla przelewów z terenu Polski :
NEST BANK
Numer konta : - Numer konta bankowego dla przelewów zagranicznych : ING Bank Śląski (potwierdzimy dane po założeniu konta – czekamy na weryfikacje danych) IBAN: PL Swift Code: INGBPLPW Account:
- zapłata kartą płatniczą,
- płatność gotówką w momencie odbioru towaru osobiście w siedzibie ZM GROUP Sp. z o.o.,
- TPay – zewnętrzny system opłat
- przelewem na numer konta bankowego:
- Kupujący ma możliwość w obecności przedstawiciela przewoźnika lub przedstawiciela sprzedawcy (przy odbiorze osobistym), sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu, jak i zgodności z zamówieniem.
- Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie opakowania, a po otwarciu również przedmiotu, ma prawo sporządzić protokół reklamacyjny dostępny u spedytora, ma prawo również odmówić przyjęcia przesyłki. Te same prawa przysługują kupującemu w momencie stwierdzenia niezgodności przesłanego towaru ze złożonym i potwierdzonym zamówieniem.
IV. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ i WYSYŁKA TOWARU
- W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest zarejestrować się w panelu Sklepu podając prawdziwe dane osobowe/firmowe i akceptując niniejszy Regulamin, prawidłowo wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji wysyłki.
- Potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia wysyłane jest automatycznie drogą mailową na adres podany przez Kupującego. Tą samą drogą Klient może być powiadamiany o statusie realizacji zamówienia. W przypadkach szczególnych Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem celem ustalenia szczegółów realizacji zamówienia.
- Zamówienia są realizowane w dni robocze, w godzinach pracy Sprzedającego i wysyłane natychmiast lub do 7 dni roboczych. O przypadkach szczególnych mogących potencjalnie wydłużyć termin realizacji Klient jest informowany przez Sprzedawcę wraz z pouczeniem o przysługujących mu prawach.
- W zamówieniach, w których Kupujący wybrał jako formę płatności przedpłatę na konto Sprzedawcy, realizacja zamówienia rozpoczyna się z momentem zaksięgowania przesłanych środków pieniężnych na konto bankowe ZM GROUP Sp. z o.o.
- Nie ma możliwości zmiany produktów czy jego wariantów na podstawie uwag w komentarzu czy na podstawie wiadomości e-mail. Adres do wysyłki Klient uzupełnia w formularzu dostępnym przy składaniu zamówienia, adresy podawane w innych miejscach(komentarze, uwagi itp.) nie będą brane pod uwagę. Jeżeli Klient pomylił się podając adres powinien o tym fakcie poinformować Sprzedającego bez zbędnej zwłoki, przed wysyłką towaru poprzez kontakt osobisty, telefoniczny bądź mailowy.
- Zawierając umowę kupna ze Sprzedającym Klient zobowiązuje się do jej przestrzegania. W przypadku nie odebrania przesyłki z zakupionym towarem, Klienta nadal obowiązuje zawarta umowa a dodatkowo zobowiązany jest do pokrycia kosztów odesłania towaru i jego ewentualnej powtórnej wysyłki. Nie dotyczy to przypadku odstąpienia od umowy (par. V Regulaminu ) jak i przypadku opisanego w par. III. pkt 9 Regulaminu.
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Kupujący/Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, który zawarł umowę na odległość, ma możliwość odstąpienia od niej bez podania przyczyny zgodnie obowiązującymi zapisami prawa.
- Odstąpienie od umowy polega na złożeniu przez Konsumenta/Klienta jednoznacznego oświadczenia dostępnego poniżej(np. mailowo lub w formie pisemnej) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru lub odbioru tegoż towaru przez osobę przez Konsumenta/Klienta upoważnioną z wykluczeniem firmy dostarczającej towar (zgodnej z wskazaniem na formularzu zakupu).
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnianego na stronie „nazwa”.pl oświadczenia przed upływem terminu na adres mailowy: sklep@zm-group.pl lub adres korespondencyjny ZM GROUP SP. z o.o.
Oświadczenie Konsument/Klient ma możliwość złożyć na formularzu zwrotu (tutaj hiperłącze do pobrania formularza zwrotu)
którego wzór został przygotowany na podstawie załącznika do Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r (z późniejszymi zmianami), lub innym stworzonym przez Konsumenta/Klienta zgodnym z obowiązującymi przepisami.
Termin odstąpienia od umowy liczony jest od dnia w którym Konsument/Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż wybrany przez Konsumenta/Klienta przewoźnik i wskazana przez Klienta/Konsumenta, weszła w posiadanie towaru. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. ZM GROUP Sp. z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami zwraca koszty dostarczenia towaru do Kupującego do wysokości ceny najtańszej formy dostawy. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia zwracanego towaru inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę, Konsument zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów wysyłki towaru powyżej najtańszej formy dostawy. W przypadku kiedy Konsument odstąpił od umowy po fakcie wysłania zamówionego towaru (nie odebranie przesyłki) zobowiązany jest on zgodnie z przepisami prawa do zwrotu kosztów odesłania/zwrotu towaru do Sprzedającego.
- W przypadku Klientów nie będących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego Konsumentami, zastosowanie mają powyższe zapisy jak również ustalenia umowne/pisemne między podmiotami Sprzedawcy i Klienta zgodne z obowiązującymi przepisy prawa.
- Towar należy odesłać na adres ZM GROUP Sp. z o.o., ul. 55. Pułku Piechoty 34, 64-100 Leszno – adres ten podany jest również w stopce formularza odstąpienia.
- W przypadku płatności walutowych czy płatności czekami Sprzedawca ma prawo obciążyć Konsumenta opłatami związanymi ze zwrotem przelanych środków na jego konto w wysokości do 15% zwracanej kwoty .
Konsumentowi przysługują wszelkie prawa zapewnione przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami) przy jednoczesnym przestrzegaiu obowiązków z przepisów tych wynikających. - W przypadku braku płatności za zamówiony towar w terminie 14 dni Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania złożonego zamówienia, co nie zamyka prawa Sprzedawcy do dalszych roszczeń wobec Klienta celem zwrotu poniesionych kosztów.
- W przypadku braku odbioru zamówionego towaru (przy wyborze formy dostawy odbiór osobisty) w terminie 14 dni Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania złożonego zamówienia, co nie zamyka prawa Sprzedawcy do dalszych roszczeń wobec Klienta celem zwrotu poniesionych kosztów.
VI. GWARANCJE I REKLAMACJE
- ZM GROUP Sp. z o.o. oświadcza iż dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia zgodność z opisem towarów sprzedanych przez siebie na stronie internetowej musclepower.pl
- ZM GROUP .Sp. z o.o jako Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 – 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@zm-group.pl. Firma ZM GROUP Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni. W szczególnie skomplikowanych sprawach Klient może zostać poinformowany o wydłużeniu rozpatrzenia Reklamacji jednak nie dłużej niż 60 dni od dnia zgłoszenia. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
- ZM GROUP Sp. z o.o. oświadcza, że nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, opisie produktu lub określony przepisami prawa(jeśli oznaczenia takowego nie ma). Jeśli dokument gwarancyjny/ opis produktu przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio u Producenta, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej/oznaczeniu towaru. Gwarancja nie wyłącza, nie zawiesza, nie ogranicza uprawnień kupującego z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
- ZM GROUP Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Zgłoszeń Klienci mogą dokonywać w formie pisemnej na adres korespondencyjny ZM GROUP Sp. z o.o. lub poprzez e-mail na adres sklep@zm-group.pl
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dokładna informacja o zasadach, rodzajach i formach przetwarzania danych osobowych przez firmeZM GROUP Sp. z o.o. znajdują się w zakładce polityka prywatności (tutaj hiperłącze do tej zakładki).
- Administrator serwisu przetwarzając dane osobowe chroni je przed ich pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieuprawnione oraz przetwarza zgodnie z zasadami określonymi obowiązującymi przepisami prawa.
VIII. ROSZCZENIA SPORNE
- Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy firmą ZM GROUP Sp. z o.o. a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje przekazane sądom właściwym zgodnie z zapisami KPC.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą ZM GROUP Sp. z o.o. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 KC, zostaje skierowane do Sądu właściwego ze względu na siedzibę firmy ZM GROUP Sp. z o.o.
- W przypadku, gdy Klient będzie chciał wdać się w spór z ZM GROUP Sp. z o.o. w związku z obsługą reklamacji towaru ma również możliwość skorzystania z dostępnych metod rozstrzygania sporów na jakie ZM GROUP Sp. z o.o. wyrazi zgodę w pismach obsługi reklamacji.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.